لوکا مودریچ به اتهام شهادت دروغ به زندان می‌رود؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لوکا مودریچ به اتهام شهادت دروغ به زندان می‌رود؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لوکا مودریچ به اتهام شهادت دروغ به زندان می‌رود؟

دادستانی کرواسی پرونده بازجویی از مودریچ را باز کرده است.

طرفداری - دادستانی کرواسی به تازگی پرونده بازجویی و بررسی ادعاهایی که لوکا مودریچ، سه شنبه هفته گذشته در دادگاه مامیچ، سرمربی اسبق دینامو زاگرب کرواسی مطرح کرده را باز کرده و معتقد است هافبک کروات رئال مادرید شهادت دروغ داده است.

به گزارش marca، مامیچ متهم است که در طول دوره حضورش در دیناموزاگرب، تا 15 میلیون یورو از ترنسفر بازیکنان به باشگاه‌های خارجی به جیب زده است. از جمله در انتقال مودریچ به تاتنهام در سال 2008. این البته تمام ماجرا نیست و مامیچ ظاهرا 1.5 میلیون یورو تخلف مالیاتی نیز دارد. این پرونده از سال 2015 باز شده و افراد زیادی در دادگاه برای دادن شهادت حاضر شده‌اند که یکی از آنها، مودریچ است. به عنوان بازیکنی که سابقه بازی زیر نظر مامیچ را دارد.

دادستانی معتقد است احتمالا در ادعاهای مودریچ در دفاع از مامیچ، اغراق‌ها و دروغ‌هایی گفته شده باشد و به عبارت دیگر، مودریچ شهادتی دروغین داده است. شهادت دروغ در کرواسی طبق قوانین تا 5 سال حبس دارد. گفته می‌شود مودریچ در سخنانش برخی از واقعیات درباره قراردادهایی که با باشگاه امضا کرده را تحریف کرده که باعث شده به مامیچ سود مالی برسد.

چیزی مشخص نیست و دادستانی پس از بررسی ادعاهای مودریچ، اگر به قطعیت برسد، آن را به دادگاه اعلام می کند و آن زمان است که دردسرهای هافبک ارزشمند کهکشانی‌ها آغاز خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.